Snažíme se, aby naše produkty maximálně uspokojily zákazníky. Pokud se přeci jenom stane, že na něm najdete vadu při doručení, nebo v záruční lhůtě, máte právo se ohradit. Při vyřizování reklamace, či vrácení prosím postupujte následovně:
Veškeré zboží zkontrolujte ihned po převzetí. Je velice důležité zapsat případné nedostatky do přepravního listu dopravce a zásilku převzít s výhradou.
Sdělení s číslem objednávky nám pošlete skrze reklamační formulář, do kterého přiložíte fotodokumentaci vady a návrh na řešení (např. výměna vadného dílu, finanční kompenzace, vrácení). Nestandardní stav zboží při převzetí oznamte nejpozději do 3 dnů od doručení, projevení vady v záruční lhůtě neodkladně po zjištění.
Zákazníci mohou odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí objednávky. Požadavek na vrácení nám vždy nejprve zadejte skrze formulář pro jiné dotazy, abychom domluvili, jak a kam zboží vrátit. Po obdržení zboží vrátíme zaplacenou částku sníženou o skutečně vynaložené přepravní náklady.
Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb bude reklamace vyřízena do 30ti dnů od podání. Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré inzerované zboží standardní záruční období 24 měsíců. Upozorňujeme, že v souladu s obchodními podmínkami nelze produkty upravené a modifikované na přání zákazníka reklamovat, ani vrátit.
Hledáte příslušenství k produktům ve vašem košíku?
Je vám k dispozici v této nabídce.